onsdag, september 30, 2009

Hizballah på marsch i Malmö

i Stockholm har (med rätta) fått mycket medial
uppmärksamhet. Dagen innan arrangerade
Hizballah och iranska ambassaden en Al Quds-
demonstration i Malmö. Den lockade betydligt
fler islamister än Omars tillställning.
Men eftersom den inte inträffade i
Stockholm fick den noll publicitet.....
Som alltid drog Hizballah däremot
mycket folk här i Sverige Gaza ....
Den islamistiska bloggaren Regndroppe.me
filmade det hela. Det är imponerande
hur hon lyckades undvika att få med en
enda Hizballahflagga.....
Hon presenterar sig själv så här:
Jag heter Ala och är 21 årig tjej, muslim, som har rötter
i mellanöstern men uppväxt här i Sverige. Jag pluggar
till lärare på Malmö högskola. Mina intressen är fiskar,
fotografering och oljemålning. Jag älskar att baka och
laga mat =)
Jag bor i det vackra landskapet Skåne, närmare sagt
Helsingborg tillsammans med min man.
Här är ett bildspel som ger en mera
fullständig bild av Al Qudsdagen i Malmö.
***
Läs om mullorna och Malmö: