tisdag, september 04, 2007

En skrivbordsmördare får en blogg...

Den otäcka figur som i bloggosfären
döljer sig under täcknamnet
Jinge
är i verkligheten en ynklig kommunist,
glödande antisemit och mobbare av oliktänkande.
När nu ett av hans offer startat en
för att avslöja gubbens
vidriga åsikter och metoder,
ger det tyvärr honom precis det han älskar:
uppmärksamhet.
Det är därför han manipulerar räkneverk
och ständigt försöker få in sina dumma kommentarer
på andras bloggar, samtidigt som hans egen bara
är öppen för en liten krets likasinnade stalinister
och antisemiter.
Trots det: Lycka till Objektiv Jingeblogg !
***
På den långa listan över Jingekritiska artiklar
finns också min egen:
som jag skrev i ilska sedan han först mobbat
mig några månader, för att slutligen mordhota
mig. Kring den spann han sedan en massa lögner,
bl a kring hur jag fick tag i hans namn och adress...
Sanningen var att den fåfänge
Jan-Inge Flücht
strax innan sänt ut ett pressmeddelande
till en mängd tidningsredaktioner, där han
skröt med att ännu en gång ha polisanmält
mig för felaktiga åsikter. Pressmeddelandet
var prydligt undertecknat med Jinges riktiga
namn och adress...
Naturligtvis hamnade det snabbt hos mig.
Si, så var det med den kommunistiska skrönan
om något slags konspiration mellan mig och SÄPO.