onsdag, februari 01, 2006

En antisemitisk skrivbordsmördare

"Jinges" dröm om min framtid ?

Under drygt 40 års politisk verksamhet har jag hunnit bli utskälld många gånger, fått en och annan smocka, knivhuggits i handen vid en Vietnamdemonstration och spottats i ansiktet av KFML(r):s stormtrupper.
Men igår fick jag för först gången något som bara kan uppfattas som ett dödshot.

Den tokige kommunist som döljer sig under signaturen "Jinge" skriver att jag " löper tvivelsutan en förhöjd risk att utsättas för våld" av islamisterna. För att ingen ska missa poängen heter rubriken "Riskerar Malmöbloggaren att mördas nu ?"

Det vill han ju så gärna och försöker aktivt bidra till. Han och hans kompisar (t ex "Olydig" och "Krigskrönikan") har fört en intensiv smutskastningskampanj mot mig under ett halvårs tid. Nu hycklar Jinge plötsligt omsorg om min säkerhet....

Jinge & Co har bl a

  • sänt ut mängder av anonyma brev till personer i organisationer jag är medlem i
  • beskyllt mig för att vara "Mossad-agent", "kristen jihadist", "Likudbloggare"och "islamofob" m m
  • antytt att jag ligger bakom moskébränderna i Malmö
  • "bombat" min kommentarlåda med skällsord och nonsens
  • påstått att bloggen skulle utgöra hets mot folkgrupp utan att kunna peka på en enda mening som skulle vara olaglig
  • ständigt ljugit om innehållet på bloggen för att framförallt hetsa upp ev muslimska läsare
  • slutligen publicerat ett fotografi på mig för att underlätta för mördarna.

Allt detta i en rörande omtanke om min hälsa....

Vem är då denne "Jinge" ?
Skrapar man bort allt det hemliga,
så finner man en bitter och sjuk figur:
Jan-Inge Flücht
Örnens väg 28
136 41 Haninge
08-741 29 30

Flücht är aktiv vänsterpartist och ökänd i hela bloggarvärlden för sina lögner,
personangrepp och inte minst sin antisemitism.
Här är några exempel på andra bloggare som berättar om sina erfarenheter av "Jinges" hatkampanjer:
Al Hamatzav
Alicio i Underlandet
LouiseP

Det enda budskapet jag har till den lille skrivbordsmördaren är
Gubben är både seg och envis !

Resten överlämnar jag med varm hand till SÄPO...