söndag, december 12, 2010

Islamistisk självmordsmördare i giftastankar

Iraken Taimour Abdulwahab -
29 år idag....
(tja, det blev ju en annorlunda
födelsedag....)
Den förste självmordsmördare som slagit
till i Sverige, men den sjunde som planerat
Mannen är född i Irak, men har tydligen vistats
sporadiskt i Sverige sedan 1992.
Gick på Holavedsgymnasiet 1997-2001.
Studerade sedan i London.
Han bodde senast i Tranås, är gift och har två
barn.
Just nu sökte han ytterligare en fru på harems-

Taimour efter sitt dåd. Vid hans sida tarmarna....

****

Läs mera om bombdådet:

Varför sprängde sig islamisten mitt i julhandeln ?

Terroristdåd i centrala Stockholm

Gudmundson ger som vanligt många uppslag

******

UPDATE:

Nu har SÄPO släppt mördarens hela hatbrev

på ljudfilen:

På arabiska: I den barmhärtiga Gudens

namn. Bönen och freden till profeten

Muhammed, fred vare över honom.

I Guds den barmhärtiges namn:

**

På svenska: Väldigt kort och omfattande

till Sverige och svenska folket. Tack vare

Lars Vilks och hans målningar av profeten

Muhammed (på arabiska) fred vare över

honom (på svenska) och era soldater i

Afghanistan och er tystnad på allt detta

så ska era barn, döttrar, bröder och systrar

dö lika som våra bröder och systrar och barn dö.

**

Nu har islamiska staten uppfyllt vad de har

lovat er. Vi finns nu här i Europa och i

Sverige, vi är en verklighet, inget påhitt,

mer vill jag inte säga om detta.

Våra aktioner kommer att prata för sig själva.

Så länge ni inte slutar ert krig mot islam

och förnedrande mot profeten (på arabiska)

fred vare över honom (på svenska) och ert

dumma support till grisen Vilks.

**

Och till alla muslimer i Sverige säger jag:

sluta fjäska och förnedra er själva för ett

förnedrande liv långt från islam. Hjälp era

bröder och systrar och frukta ingen och

inget, bara Gud som ni dyrkar.

**

Och till min familj, försök att förlåta mig.

Jag kunde inte sitta och titta på när allt

orättvisa sker mot islam och profeten

Muhammed (på arabiska) fred vare över

honom, (på svenska) när grisen Vilks

gjorde vad han gjorde.

Förlåt för mina lögner. Jag åkte aldrig

till Mellanöstern för att jobba eller tjäna

pengar, jag åkte dit för jihad. Jag hoppas

ni kan förstå mig någon gång. Jag kunde

aldrig ha berättat allt detta för er eller

någon annan. Min kära fru och barn,

jag älskar er. Jag älskar dig, min fru.

Min kärlek för dig var aldrig en lögn.

Förlåt mig när jag inte berättade något

för dig. Pussa barnen från mig. Säg till

dem att pappa älskar dem, kommer

alltid att älska dem.

**

Till slut så hälsar jag till alla mujahedin,

glöm inte mig i era böner. Be för mig.

Be för mig för att här i Sverige så är

muslimerna så pass förnedrade att

de ber för icke-muslimer i deras

moskéer.

**

Och till slut och till alla mujahedin i

Europa och i Sverige: nu är det dags

att slå till, vänta inte längre. Kom

fram med vad än ni har även om det

är en kniv och jag vet att ni har mer

än en kniv att komma med. Frukta

ingen, frukta inget fängelse, frukta

inte döden.

På arabiska: Jag säger mitt ord och jag

ber Gud att förlåta mig och förlåta er.

Bröder. De trogna.