måndag, juli 05, 2021

Om Shariagängens terror mot svenskarna

 


Författaren Björn Ranelid har väl hittills uppfattats som en kändis som seglat fram i kulturradikalismens "mainstream",  någonstans bland  kommunister och Gretatossingar...

Nu har han uppenbarligen drabbats av EFTERTANKEN och     tagit ett jättekliv mot förnuftet... Välkommen !

I ett öppet brev på sin Faceboksida angriper han alla de ryggradslösa politiker som förråder svenska folket genom   stödja kriminella (och islamistiska) shariagäng. Polismordet i Göteborg är det senaste exemplet... 

Förbrytarna som öppnade slussportarna till Europa för islamister och andra kriminella 2015 får sig en välbehövlig
smäll på käften.

”Många svenska politiker har blod på sina händer och de förråder Sverige och bereder väg för mördare, parasiter och fiender till kärlek, godhet och alla som vill leva i tillit och respekt för medmänniskan.

Ja, jag menar exakt vad jag skriver här och jag är därmed inte elak och jag begår inte våld på just det svenska verbet att förråda. Jag har inte importerat detsamma, utan det är fött och brukat sedan länge i mitt fosterland som jag älskar och vördar i oräkneliga sammanhang.

Sverige behöver inga höghastighetståg som kostar två hundra miljarder kronor. Sverige behöver den snabbaste och bästa vägen till lag och ordning, fred och frid för barn och alla människor som sköter sig, studerar, arbetar, betalar skatt och som aktar sin nästa.

En politiker som förråder sitt land är skyldig till medvetna lögner, lömska ränker och handlingar och framför allt svek mot alla varelser som vill leva i fred och endräkt med sin medmänniska.

Ingen polis i tjänst skjuts av misstag. En individ som bär vapen och avsiktligt med berått mod skjuter en polis i tjänst kan aldrig göra det av misstag och det finns inga undantag i världen.

Den skjutne polisens gravida hustru är även hon polis och likaså hans broder. Jag skäms inte för att skriva att jag gråter när jag hör det från pappan till den mördade sonen. Den gravida hustruns pappa är också polis. Därmed torde den familjen tjänat den svenska allmänheten mer än någon annan familj i Sverige. Jag klarar knappt att skriva det.

I går kväll sköts en tjugofemårig man till döds invid en skola i Huddinge. Således fortgår barbariet i Sverige. Det är ett mentalt och bokstavligt krig.

I dag, den tredje juli, sköts en ung man i huvudet i Upplands Väsby. Det är tre personer på knappt lika många dygn. Det är ett vansinne och en tragedi för hela Sverige.

Jag har blivit stenad med ord och trakasserad av falska och enfaldiga journalister för att jag är den förste och ende författaren som skrivit sanningen om tillståndet i Sverige. Jag lider och sörjer över vad som händer i landet medan de tjänar lögnen och förfalskningen av verkligheten.

Jag är nationalist och kosmopolit i en och samma person och jag respekterar alla individer om vill leva i fred med sin medmänniska. Du och jag har inte bestämt var och när vi skulle födas och vem som skulle bli vår mamma och pappa. Vi har ursprungligen inte gjort oss förtjänta av att vara svenskar. Det är en gåva som vi skall förvalta på bästa sätt och vara tacksamma över.

Det räcker med en enda mördare och terrorist som härjar på Drottninggatan i Stockholm, Biskopsgården i Göteborg eller på Fersens väg i Malmö för att det skall beröra hela befolkningen i Sverige. Barnen ser och hör, läser och tvingas att veta. Det är en skam för landet och en oförlåtlig synd.

Alla brottslingar som är dömda till utvisning skall deporteras direkt med tvång. Det finns inga ömmande fall. En människa väljer att vara kriminell. Ingen behöver svälta och lida av hunger i Sverige. Här kan alla gå i skolan och dricka rent vatten och ha tak över huvudet i någon form. Det går alltid att söka hjälp och bistånd i olika avseenden.

Människor som är födda i landet och som har arbetat och betalat skatt skall alltid få pensioner så att de klarar sitt uppehälle och åtminstone livets nödtorft. Allt annat är en skam för Sverige.

Ni bör sprida denna krönika till alla läskunniga människor i Sverige.”