torsdag, mars 30, 2006

Hundratusen besök !!

Som den uppmärksamme läsaren säkert sett passerade bloggen igår
100.000-strecket.
D v s på drygt tio månader har över hundratusen
besökare läst de hittills 223 inläggen.
Som gammal statistikfantast granskar jag loggen varje dag
och kan konstatera att antalet besökare från Danmark, Norge och Finland
hela tiden ökar.
Samtidigt dyker också ständigt mera exotiska läsare upp. Nästan dagliga besök
från USA, Israel, Hongkong och Kanada, liksom en och annan från t ex Saudi-
arabien och Egypten.
Självklart blev det en våldsam ökning under veckorna då Muhammed-
debatten rasade som värst.
"Rekorddygnet" den 2 februari hade jag 5.297 besök.....

En hel del läsare sänder mig regelbundet tips och feeedback, vilket jag tackar
alldeles särskilt för (ett speciellt tack till Paul !).
Det var tråkigt att jag måste stänga av kommentarfunktionen sedan
de galna antisemiterna startade sin kampanj mot Jihad,
men jag hoppas kunna koppla in den igen senare i vår.